Tuesday, April 03, 2007

Abang, Umar.

sebenarnya sudah lama abang dapat gambar ini dari umar. memang abang ada bercadang mahu letak do blog. tapi setiap kali online, asyik terlupa. bila abang tengok saja gambar ini, abang teringat ketika waktu kecil. tak semua abang dapat ingat, tapi sempena cuti easter ini, abang masih tidak boleh lupa umar pernah dikurung umi di luar rumah ketika di glasgow dulu. hehe. rumah tak besar, tidur pun di satu ruang kecil. ada sekali, jiran beri coklat telur besar. abang dan umar gembira sangat. jarang dapat makan coklat. sekali dapat, besar pula.




di korea pula, habis satu rumah abang dan umar kerjakan. sofa yang empuk, jadi lembik kerana dilompat-lompat. grill heater habis dicabut, buat jadi senapang. kalau waktu perang, sofa ruang tamu diterbalikkan, meja disengetkan, selimut jadi atap, sembunyi dalam kononya khemah yang dibina. tapi umi dulu garang. selagi tak kemas balik, petang tak boleh keluar main.
ingat juga umar potong wayar peti sejuk. semua orang pelik, kenapa peti sejuk tak sejuk sejuk. bila abi periksa, wayar telah dipotong. umar kata bes tengok sparks yang keluar. macam power rangers. haha.








abang dan umar tak pernah gaduh sejak kecil. ada yang kurang diimbang inmbang, ada yang lebih dikongsi kongsi. walau nakal mana umar dulu, sangat manja dengan umi. terima kasih, kerana sudi kongsi gambar dengan abang. abang tahu umar rindu abang. umar rindu masa kecil kan? rindu umi peluk kan? hehe. malu malu plak.

sekian terima kasih.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


My Stats